pühapäev, 17. veebruar 2013

Tunnelite võistlus 09.02.2013

Olen olnud väga hõivatud  ja kahjuks polnud isu ega aega uudiseid blogisse kirjutada. See ei tähenda sugugi seda, et Seva istus tegevuseta. Mitmed suurejoonelisemad sündmused on juba selja taha jäänud. Alustan sellest, et käisime esimest korda ühel välivõistlusel, ma mõtlen võistlust, mis asus kodusest treeninghallist eemal. Osalesime Lool koertekool TUBLI poolt korraldatud Tunnelite võistlusel A0 klassis. Võistlema midi klassi registreerus rekordarv sheltiesid! Kokku 4 sheltiet. Baily, Tiffany, Frida ja minu Sevastjan. Ja üks basenji. Kõik olid väga tublid. Ma arvan, et ma väga mööda ei paku kui ütlen, et vanuse poolest noorim võistleja oligi minu Seva. Aga veel kahe sheltie jaoks oli see samuti esimeseks võistluseks. Nii et tase oli peaaegu ühesugune. Ma sain tuttavaks väga toredate sheltieomanikega. Väga vahvad inimesed on nad!!

Meie tulemus oli 2.koht! See oli meeldiv üllatus, sest võistlema minnes oli minu ainsaks eesmärgiks see, et saaks koos kutsikaga lihtsalt lõbusalt aega veeta. Üldiselt tunnelite võistlusi ma ei ole armastanud, sellest ajast peale kui käisin Pudikuga võistlemas sarnasel võistlusel, peale selle Pudik ühel hetkel arvas, et talle aitab tunnelitest ja mul tuli näha vaeva  et teda uuesti tunnelisse saata. Vitasele poleks lihtsalt pähe mahtunud, miks peab neid tunneleid kümme korda läbi jooksma. Aga Seva on teistsugune ja temaga mul seda ohtu ei ole, nii et ootame juba järgmist tunnelite võistlust.

Mul ei olnud erilisi nõudmisi seatud kuidas, kui kiirelt jne peaks koer tunneleid läbima. Sevaga jäin ma väga rahule, sest ta oli tubli, mõtles kaasa, oli motiveeritud, kiire ja väga rõõmsas tujus. No mida veel tahta ühelt 8-kuuselt kutsikalt, kes tuli elus esimest korda  tunnelite rada jooksma. Ainult iseendaga ma päris rahul ei ole, minu juhtimine annab soovida, sest viimati tegelesin agilityga eelmine suvi ja mitmed juhtimisvõtted on juba meelest ära läinud. Loomulikult on sellest tehtud ka videod, neid saab näha klikkides siia http://www.youtube.com/watch?v=GBbp1wJD8M8
Kahetsen väga, et olin ilusa jooksu koerale ära rikkunud http://www.youtube.com/watch?v=JCJ382UNC9Y
Lisan siia pildi (autor Merilin Saava)






















Pildi autor Kristina Soon





















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar